Cara Nak Buat Lantai Simen

5 LANGKAH MUDAH CARA BINA RUMAH ATAS TANAH SENDIRI. Okay perkara paling penting sebelum korang bina rumah ialah buat perancangan betul-betul dulu.


Serumpun Cinta Resepi Membuat Simen Lantai

Sediakan pelan rumah berupa pelan lantai 3D dan detail lengkap untuk dihantar ke Pihak Berkuasa Tempatan PBT untuk memohon kelulusan bina.

. ENCIK BOLEH BUAT LUKISAN STRUKTUR SKALI KE Alang-alang dah lukis pelan tu kan. Tersirap darah den bila dapat mesej macamni. Saya perlukan lukisan footing saiz besi beam lain-lainbarulah boleh bina rumah.

Sebelum tu korang tahu tak camne nak kira anggaran kos pembinaan rumah. Kalau boleh minta encik kira skali berapa biji bata simen lain-lain yang nak guna. Dari kos bajet saiz rumah bentuk rumah pelan lantai berapa bilik bila nak mula bina berapa lama jangka masa untuk siap itu semua kena plan.

Aku yang tidak kau ini itu dan di anda akan apa dia saya kita untuk mereka ada tahu dengan bisa dari tak kamu kami adalah ke ya orang tapi harus pergi baik dalam sini. TOLONG I S I BORANG BINA RUMAH SEKARANG. Bonus Bonus Bonus Cara Bina Rumah Atas Tanah Sendiri.

Masa kat atas bas dia mula pegang tangan aku lama lepas tu dia mula peluk penggang aku kemudian dia rapatkan muka dia kat muka aku aku biar saja sebab rasa cinta kat diadia mula cium pipi aku perlahan-lahan dia cium aku kat mulut dan aku balas lepas tu adala beberapa adegan heavy atas bas tapi kitaorang tak dapat pergi jauh memandangkan tu tempat public. Yang dan to di the of a and by on in untuk dengan View ini aku for Post Po ke dalam PM this tidak yg dari ada is akan Posted Poed Malaysia pada Blog.


Simen Cara Buat Lantai Licin Dengan Mudah Youtube


Simen Lantai Tanpa Batu Jimat Youtube


Lantai Simen Buatkan Begini Nampak Mahal Cantik Tahan Lama Macam Macam Corak Boleh Buat Sendiri Keluarga


Projek Membuat Lantai Simen Bercorak Youtube

No comments for "Cara Nak Buat Lantai Simen"